نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

بعد از انتظار........

                          چه خوش باشد که بعد از انتظاری
                              به امیـدی رسـد امیـدواری
                            از آن بهتر و از آن خوشتر نباشد
                            دمی که می رسد یاری به یاری

عزیز دل .........

بگیر از من تو این دل یادبودی

که تنها لایق این دل تو بودی

هزاران خواستند این دل بگیرند

ندادم چون عزیز دل تو بودی

عشق ابدی..........


In idle dreams of long ago,
I imagined my true love;
A perfect match, a soul mate,
An angel from above.

Now you’re here, and now I know

Our love will stay and thrive and grow.

سکوت.......

چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم
آمدنت را سکوت کردم.
داشتنت را سکوت کردم.
رفتنت را سکوت کردم.
انتظار بازگشتت را هم.....
حالا نوبت توست...
باید در سکوت به تماشا بنشینی
سوختنم را

بیشتر از همیشه ...........

وقتى که میگى دیگه برا همیشه فراموشش کردى ؛
و هیچ احتیاجى بهش ندارى ،
و تمام فحشهاى دنیا رو نصیبش میکنى !
درست زمانیه که :
بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده ... !!!

آرامگاه دل............

دوست داشتم با تمام عشق و امیدی که در آرامگاه دلم وجود داشت باورت کنم و چنان باشم که تو می خواهی

دوست داشتم شبی را تا صبح به تماشاگه چشمانت همان چشمان تیله ات بنشینم تا باورت کنم و باور کنم چگونه دیدن و چگونه بودن را

دوست داشتم که شبی را تا صبح با تو نشسته و تمام عقده‌های دلم را برایت بازگو کنم تا شاید مرحمی بر زخم دل شکسته خود گذاشته باشم

دوست داشتم که چنان تو را پرستش کنم که حتی مجنون لیلی اش را پرستش نکرده بود و مجنون به این عشق و به این گونه پرستش حسادت کنم

دوست داشتم تصویری از عشق و محبت بر صفحه خونین دلم رسم کنم که حتی فرهاد تصویری به این واضعی از شیرین نکشیده باشد

دوست داشتم در صدر عاشقان دنیا قرار گیرم

دوست داشتم ........... ولی افسوس

حال نیز دوست دارم ........

***دل ...***

                                دل ...
      این کلمه ی بی نقطه...
        گاهی تنگ میشود...
            تاحدیک نقطه...

دوستت دارم......

دوستت دارم

حتی اگر قرار باشد

شبی بی چراغ، در حسرت یافتنت

تمام پس کوچه ها را

زیر باران، قدم بزنم


ببخش...........

خواهش میکنم ،

بی حوصلگی هایم را ببخش ...

بدخلقی هایم را فراموش کن ...

بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ...

در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه اینهایی …



پایان سال......

360 روز گذشت

بعضیا دلشون شکست

بعضیا دل شکوندن


خیلیا عاشق شدن و

خیلیا تنها ... ... ...

گریه کردیم ...

خندیدیم

خیلیها از بینمون رفتن

حالا فقط 4 روز مونده

4 روز از همه اون خاطره هامون

تو سالی که گذشت.

سال نوتون پیشاپیش مبارک ...

فاصله...........


 

سردی نگاه و بشکن فاصله سزای ما نیست

 

تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست

 

بودن تو آرزومه حتی واسه ی یه لحظه

میمیرم بی تو

 

خوندن من یه بهانست یه سرود عاشقانست

 

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم

 

تو خود دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه

میمیرم بی تو

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

 

واست میمیرم جواب دنیا رو میدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

خاطرات تو رو چه خوب چه بد هک میکنم

 

توی تنهایی هام فقط به تو فکر میکنم

با تو میمونم واسه همیشه

 

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

 

واست میمیرم جواب دنیا رو میدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

 

واست میمیرم جواب دنیا رو میدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

سردی نگاه و بشکن فاصله سزای ما نیست

 

تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست

 

بودن تو آرزومه حتی واسه ی یه لحظه

میمیرم بی تو

 

خوندن من یه بهانست یه سرود عاشقانست

 

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم

 

تو خود دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه

میمیرم بی تو

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

خاطرات تو رو چه خوب چه بد هک میکنم

 

توی تنهایی هام فقط به تو فکر میکنم

با تو میمونم واسه همیشه


زندگی از نظر من .......



زندگی از نظر من یعنی پنج چیز

 

                              تو، خدای تو، من، خدای من، عشق من و تو

 

                             کدام را قبول داری ؟

 

                             من  که همه را زیرا:

 

                            خدای من است که من را عاشق تو می کند

 

                           خدای توست که به تو می فهماند من دوستت دارم

 

                 و خدای من و توست که عشق بین من و تورا مقدس می کند

زیـــر بــارون..........

 

 

زیـــر  بــارون  نفسـاتـــو  دوســـت  دارم

 

عـطـــر خـــوب، تــو رو بـارون میگیــره

 

بـا  تــو زندگیـــم  چــه رویــایــی  میشـــه

 

بـا تــو ایــن قـلـــب یخــی جــون میگیــره

 

دوست دارم تمــوم لحظـه هامو با تـو باشم

 

دوســت دارم کـه دســت گـرمـتــو بگیــرم

 

دوسـت دارم تمــوم خاطراتـم با تــو باشــه

 

دوسـت دارم تـو انتظـار تلــخ تــو بمیـــرم

 

دوسـت  دارم  فقـــط  چشــاتــو وا  کـنــی

 

تـا  ببیـنــی  کـــه  چـقــــدر دوســت  دارم

 

همـــه  خـوبـــی هـاتـــو  بـاور مـی کـنـــم

 

نمــی تــونـــم  بـی تـــو طـاقـــت  بـیـــارم

 

زیـــر  بــارون  نفسـاتـــو  دوســـت  دارم

تقدیر .........

چه تقدیر بدیست !

من اینجا بی تو میسازم

و تو انجا با او میسازی ....!!!!


عکس زیبای تو.........

روی آن شیشه ی تب دار تو را "ها" کردم،
اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم،
شیشه بد جور دلش ابری و بارانی شد،
شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم،
با سرانگشت کشیدم به دلش عکس تو را،
عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم . . .



لحظه های زیبا..........

لحظه ی قشنگیه وقتی اونی که عاشقشی از پشت بغلت میکنه...
دستاشو حلقه میکنه دورتو...
نفسای گرمش میخوره به گردنت و آروم زیر گوشت زمزمه میکنه
                                                                                                                     "دوستت دارم".



خاطرات روزهای خوب...........

در روزهای خوبتان بدانید



که همین خاطرات


بعدأ شما را دیوانه میکند.....!



آغوش خدا ...........

در آغوش خدا گریستم تا نوازشم کند...پرسید:
فرزندم پس آدمت کو؟؟؟
اشک هایم را پاک کردم و گفتم در آغوش حوای دیگریست.

من قول داده ام.............

من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام...!

تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد

اما شبها ... وای از شبها

هوای آغوشت دیوانه ام میکند ......

موهایم بد جوری بهانه دستانت را میگیرند

تک تک نجواهای شبانه ات لا به لای موهایم مانده اند

دیدن تو............

شاید یه کسی شبها برای اینکه خوابتو ببینه به خدا التماس میکنه!!

شاید یه کسی به محض دیدن تو دستش یخ میزنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه!!

مطمِئن باش یکی شبها بخاطر تو تو دریایی از اشک میخوابه!!

ولی تو اونو نمیبینی؟؟ شایدم هیچ وقت نبینی

شب........

و خدا شب را خلق کرد برای گریه کردن
برای بغل کردن یک بالشت
برای زل زدن به تاریکی
برای نخوابیدن و خاطره ها را مرور کردن.....!

دوباره دلم شکسته.........

امروز دوباره دلم شکست...از همان جای قبلی...!
کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی...!
کاش میشد فریاد بزنم: "پایان"
دلم خیلی گرفته ...
اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد!
آدمها از دور دوست داشتنی ترند......!

تنهایی .....

تنهایی را دوست دارم...

بی دعوت می اید...

بی منت میماند...

بی خبر نمیرود...!


عکـــــس تو...........

                                            عکـــــست را نگــــاه میکنــــم
                   آ خ کــــه ایــــن عکـــس پیـــر نمیشـــود...

                            امــــــا ، پیـــــــرم میکنــــد...

           

                                                

نمیدانم..........

                  نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تورادارد
                     نمیدانم نداشتنت سخت تراست
                      یا تحمل اینکه دیگری تورادارد؟

                             

وسعت دلتنگی.........

دلم گرفته به اندازه وسعت تمام دلتنگی های عالم


شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کو چکترین تلنگری میشکند


دلم می خواهد فریاد بزنم ولی واژهای نمی یابم که عمق دردم را در فریاد منعکس کند


فریادی در اوج سکوت که همیشه برای خودم سر داده ام


دلم به درد می آید وقتی سر نوشت را به نظاره می نشینم کاش می شد پرواز کنم پروازی بی

انتها تا رسیدن به ابدییت...................


کاش می شد در میان هجوم بی رحمانه درد خودم را پیدا کنم


نفرین به بودن وقتی با درد همراه است


بغض کهنه ای گلویم را می فشارد به گوشه ای پناه می برم


ای کاش باز هم کسی اشکهایم را نبیند

دل شکسته........

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

 

عشق اول..........

میگن هیچ عشقی تو دنیا
مثل عشق اولی نیست
میگذره یه عمری اما
از خیالت رفتنی نیست
داغ عشق هیچکی مثل
اون که پس میزنتت نیست
چه بده تنهاشی وقتی
هیچ کسی هم  قدمت نیست
 
چقده سخت بدونی
اون که میخوایش نمیمونه
که دلش یه جای دیگس و
همه وجودش مال اونه
چه بده برای اونکه
جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم
بگه میخوام که نباشی

دیونه این آهنگ "مهدی احمدوند" م  وقتی واسه
اولین بار شنیدم اشک تو چشمام جمع شد...
قلبم آتیش گرفت .... واقعا عشق اول یه چیز دیگه...

من و تو...........

گروه اینترنتی ایران سان
 

 
دوســـت دارم این رو نوک پنجـــــه بلند شدن ها رو
و بوســــیدن لب های تـــــــــو را 
همان لحظه هایی که تو یک عالمه مــَــــرد می شی
و مــَـــــن یک عالمه زن !!

ترک کردن.........

مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید ،
هر چقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید ..
.من دارم او را ترک میکنم!!!

هیچکس..........

وقتی یه آدم میگه
هیچکس منو دوست نداره ،

منظورش از هیچکس
یک نفر بیشتر نیست . . .

همون یه نفری که واسه اون همـــه کسه !

                

ساده .........

گروه اینترنتی ایران سان
 

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش
چون بعد رفتنش اینقدر قلب و ذهنت پر خاطرات میشه
کــه نمی تونی قـــلب و ذهنتـــو به دیگـــری بدی.....!

لبخند بزن تا جون بدم...

گریه نکن که زندگی حس کردن فاصله هاست
پلی که بین ما شکست ساده ترین تقاص ماست

این ماه منعکس شده رو شیشه ی شبو ببین
که مثل ما گم شده تو تاریکیای نقطه چین

برای من گریه نکن که مثل سایه با توام
که از همین خاکستر اشک تو شعله ور شدم

تقصیر تو نبود اگه غم دور ما پیله کشید
اگه که دست خیس من به گونه تو نرسید

وقتی چشات رگبارشو به یال ابرا میسپره
اینجا یکی کنار تو دلتنگیاشو میشمره

من آرزومه که تو این دلگریه های دم به دم
تو گاهی لبخند بزنی من گاهی ساده جون بدم

خداحافظ عزیز من ......

خداحافظ عزیز من حلالم کن زمین گیرم

 نمیدانم چه تاریخی ولی یک روز میمیرم

نمی خواهم دلت تنگ غروب خسته ام باشد

اگر حتی جوان مردم بگو پیش خودت پیرم

حلالم کن اگر روزی شبی یکوقت ناغافل

تو را رنجانده ام از خود نگو که از تو دلگیرم

چه شبهایی که عشق تو نمک پاشیده بر زخمم

من از غریبی ها ، از عشق از زندگی سیرم

اگر مردم شدم یک روح سرگردان و آواره

غروب هرشب جمعه سراغی از تو میگیرم

شدم مجنون نمیدانم تو هم لیلی من هستی

سکوتی تلخ .... میدانم جوابم را نمیگیرم

یقین دارم وفاداری ولی باز من میترسم

از اینکه ناگهان روزی بگویی از تو هم سیرم

خداحافظ نگاهم کن همین یک لحظه آخر

نمی دانم چه تاریخی ولی من بی تو میمیرم

آتـش عـشق تـو ..........

مـن بـه خـود می گـویـم:

چـه کـسی بـاور کـرد

جـنگــل ِ جـان مــرا

آتـش  عـشق  تـو خـاکـستر کــرد؟