نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

فاصله...........


 

سردی نگاه و بشکن فاصله سزای ما نیست

 

تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست

 

بودن تو آرزومه حتی واسه ی یه لحظه

میمیرم بی تو

 

خوندن من یه بهانست یه سرود عاشقانست

 

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم

 

تو خود دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه

میمیرم بی تو

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

 

واست میمیرم جواب دنیا رو میدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

خاطرات تو رو چه خوب چه بد هک میکنم

 

توی تنهایی هام فقط به تو فکر میکنم

با تو میمونم واسه همیشه

 

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

 

واست میمیرم جواب دنیا رو میدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

 

واست میمیرم جواب دنیا رو میدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

سردی نگاه و بشکن فاصله سزای ما نیست

 

تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست

 

بودن تو آرزومه حتی واسه ی یه لحظه

میمیرم بی تو

 

خوندن من یه بهانست یه سرود عاشقانست

 

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم

 

تو خود دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه

میمیرم بی تو

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

 

حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

خاطرات تو رو چه خوب چه بد هک میکنم

 

توی تنهایی هام فقط به تو فکر میکنم

با تو میمونم واسه همیشه


نظرات 2 + ارسال نظر
الهه ناز جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://3saa.blogsky

عااااااااااااااااااااااااااااااالی بوووود

ممنون عزیزمممممممممممممممم

الهه ناز جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://3saa.blogsky

سانی جون من یاهو ندارم بلد نیستم با یاهو بچتم.ولی ایمیلمو واست گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد