نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

دل شکسته

خیلی سخته اونکه میگفت،واسۀ چشات میمیره

                    بره و دیگه سراغی از تو و نگات نگیره 
                                                 
خیلی سخته توی پاییز،با غریبی آشنا شی

                    اما وقتیکه بهار شد،یه جوری ازش جدا شی
                                                     
خیلی سخته که دلی رو،با نگات دزدیده باشی

                   وسط راه اما از عشق،یه کمی ترسیده باشی
                                                                  
خیلی سخته بری یک شب،واسه چیدن ستاره

                  ولی تا رسیدی اونجا ببینی روز شده دوباره...
                                                     

                 

عبور


 

با تو غزل ستاره ها نورانی ست
دل در قفس نگاه تو زندانی ست
نگذر بهار کوچه باغ احساس
چون بی تو تمام لحظه ها بارانی ست

یادگار دوست

مولانا:

((در عشق توام نصیحت و پند چه سود

                 زهرآب چشیده ام مرا قند جه سود؟

                                      گویند مرا پایش در بند کنید

                                                     دیوانه دل است پای در بند چه سود؟))

تنهای عاشق


خدایاآنکه درتنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت...

خواهشی دارم تودرتنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نزار

نیمکت

                                                       

 

 

 

اگر تو روی نیمکتی

 

این سوی دنیا

تنها نشسته ای

و همه آن چه نداری کسی ست

 

آن سوی دنیا

روی نیمکتی دیگر

کسی نشسته است

که همه آن چه ندارد

تویی

 

نیمکت های دنیا را بد چیده اند . . .


زندگی

هی فلانی زندگی شاید همین باشد

یک فریب ساده و کوچک.

آن هم از دست عزیزی که زندگی را جز برای او وجز با او نمی خواهی...!!!

حرفام رو باور کن

حرفام و باور کن...

حرفام و باور کن بد جور گرفتارم
هم بغض بارونم هر لحظه می بارم  
این بی قراری ها تقصیر چشماته
ای که نمی بینی تو قلب من جاته
حرفام و باور کن بی رنگ و بی نورم
از حس پروازم یک آسمون دورم
این خستگی هامو ای کاش که میدیدی
من بی تو پژمردم اما نفهمیدی
حرفامو باور کن حرفی بزن با من
این حس دلگیر رو با یک نگاه بشکن

احساس

وقتـــ ـــی سرتـــــ رو روی شــ ــونه هــ ــای کســ ــی
کــ ه دوستــ ــش داریـــــــ میــ ــذاری
بزرگتــ ــرین آرامـــ ــش دنیــ ــارو تو خودتــــ احســ ـــاس میکنــ ــی ...

و وقتـــ ـــی کســ ـــی کـــ ه دوستتــــــ داره
سرشــــ رو روی شونـــ ه هاتـــ بـــ ـــذاره
احساســــ میکنــ ــــی قویـــ تریــ ـــن موجـــ ــودجهــ ـــان هستـــ ــی ... 

عشق

حسرت دیده بی تاب تو بیمارم کرد 

آن نگاه نگرانت دل تبدار مرا خرابش کرد

 

بی جهت نیست که مست رخ زیبای تو ام

لب گلگون تو در دشت خزان آبم کرد

مستی ام جام نگاهی ز افق های تو بود

 

 

 

شهر را از تب بیماری من جایی نیست

 راه گم کرده به دنبال تو آواره و ویرانم گرد

اشکم از دیده به گرمای نفسهای تو بود

 

دوباره عشق


عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی. اما دوست داشتن پیوندی است خودآگاه و از روی بصیرت روشن و زلال.عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هر چه از غریزه سر می زند بی ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد، دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می گیرد.


ادامه مطلب ...

عشق من وتو

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیس 

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیس 

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من 

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیس 

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف 

رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیس 

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت 

جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیس 

رفتی و تو خدا پشت و پناهت به سلامت 

بسوزد دل من مساله ای نیس...!!!

دوست داشتن...

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیش تر دوست دارم...!!!

چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هرکدوم جداگونه دوستت داشت...!!!!

life (زندگی)

Life will be violent and all will be LOST

زندگی خشن است وهمه آن را از دست میدهند...!!!!

                                         (چارلی چاپلین)

خالق زیبا


چه زیبا خالقی دارم

دلم گرم است میدانم که فردا باز خورشیدی
 میان

آسمان، چون نور می آید

شبی میخواندم با مهر، 
سحر می راندم با ناز

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم

اگر رخ بربتابانم

دوباره می نشیتد بر سر راهم

چه زیبا عاشقی را دوست می دارم

بخند خدا باهااااته...

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که انرا از تو گرفتند,
عشق بورز به انها که دلت را شکستند,
دعا کن برای انها که نفرینت کردند,
درخت باش بر سر تبرها,
بهارشو و بخند که خدا هنوز ان بالاست...

تولدت مبارک د.ا.د.ا.ش(ح س ی ن)

ت کارت پستال تولد


هفت تا آسمون پر از یاس و میخک


با صد تا دریا پر از اشتیاق و پولک


یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و کوچک


فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک ...