نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

چرا..........؟

هـمیـشـه بـرایـم ســــوال اسـت :


اگـر قـرار بـود روزی او را نـبـیـنـم



چــرا خــــــدا خـواسـت کـه دوســـتــــش داشـتـه بـاشـم ؟؟


هـمیـشـه بـرایـم ســــوال اسـت :

اگـر قـرار بـود روزی او را نـبـیـنـم

چــرا خــــــدا خـواسـت کـه دوســـتــــش داشـتـه بـاشـم ؟؟

=====ஜ۩۞۩ஜ=====
فرزانه

دلتنگ صدای او.......

تا حالا شده خیلی دلتنگ صدای یه نفر باشی

اما ...

چون نمیتونی بهش زنگ بزنی ..

با یه شمارهٔ ناشناس باهاش تماس بگیری

که .......

فقط " الو" گفتنش رو بشنوی ؟؟؟

تا حالا شده خیلی دلتنگ صدای یه نفر باشی
اما ...
چون نمیتونی بهش زنگ بزنی ..
با یه شمارهٔ ناشناس باهاش تماس بگیری
که .......
فقط

تو نباشى ...........

لج میکنم ،

بد اخلاق میشم ،

دفترمُ خط خطی میکنم ،

سیگار با دستم خاموش میکنم ؛

دست خودم نیست

میفهمی . . ؟

تو نباشى زندگی باید به کام من تلخ بشه ...!
لج میکنم ،
بد اخلاق میشم ،
دفترمُ خط خطی میکنم ،
سیگار با دستم خاموش میکنم ؛
دست خودم نیست
میفهمی . . ؟
تو نباشى زندگی باید به کام من تلخ بشه ...!

باران.........

 هنوز هم وقتی باران می آید ، تنم را به قطرات باران می سپارم !
                   


می گویند باران رساناست ،


شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند . .


   عکس: زیر باران، بدون چتر

بن بست ..........

                 وقتی با گفت و گو مشکلمون حل نشد ؛    
                     وقتی بحثمون به بن بست رسید !
                             فقط بغلم کن ... !!!



      

بهش بگید......

اگه وقتی میخنده خوشگل تر میشه.
اگه صداش بی نظیره
اگه خوب شرایط ِ بحرانی رو کنترل میکنه.
اگه بهتون آرامش میده.
اگه میتونه غافلگیرتون کنه.
اگه دوست دارین سربه سرش بذارید که بهتون بگه دیوونه.
اگه بهش میگید رفتم ،که نرو گفتنش رو بشنوید.
اگه مهربونه
اگه ماهه
...اگه خوبه
اگه دست هاشو دوست دارید
بهش بگید خب....!
بهش بگید...
دیر میشه......................

روزهای بی تو بودن......

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست