نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

ﻏﺮﺑﺖ ﯾﮏ ﺯﻥ..........

ﺁﺧﺮ ﻏﺮﺑﺖ ﯾﮏ ﺯﻥ : 


ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻗﻬﺮ ﮐﻨﻪ ﺧﻮﺩﺷﻢ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ ..........



خــوش بــه حــالِ تـو ..

بـــرای فـــرامـوش کــردنــَـت ،



 هـَــر شــَـب آرزوی آلـزایـمـــر مـی کنـــَـم ...



خــوش بــه حــالِ تـو ..



کــه وقتــی " او " آمـــد .. بـدونِ هـیـــچ دردِ ســَــری ،



فـــرامــوشـــَـــــم کـــَــردی ...!!


ﯾــــــﺎﺩﻡ ... ﺗـــﻮ ﺭﺍ ...ﻓﺮﺍﻣــــ ــــﻮﺵ ....

ﻧـــﺎﻣﺖ .. ﺧــﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ... آغوشﺖ ... ﻭ ...

ﻟﻤــﺲ ﺣﺲ ﺑﻮﺩﻧﺖ ...


ﻫﻤﻪ ﻭ ﻫﻤــﻪ ﺭﺍ ﺑﺪﺳــﺖ ﺑﺎﺩ ﺳﭙﺮﺩﻡ ..


ﯾــــــﺎﺩﻡ ... ﺗـــﻮ ﺭﺍ ...ﻓﺮﺍﻣــــ ــــﻮﺵ ....


گاهی.........

گاهی فرار میکنم از...

فکر کردن به تو ،


مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوسش دارم!


. آدمـــ نیســــت..........

رو بعــــضیـــا بــــایـــد یه بـــرچســــب زد: 



 تســــت شد ........ آدمـــ نیســــت .........

جســـارت مـــی خــــواهــد!!!

جســـارت مـــی خــــواهــد!!!



نــزدیــک شــدن بــه افــکــار دختــری...



کــه روزهـــا...



مــردانــه بـــا زنــدگــی مــی جنـــگد ...



امــا شـــب هــا......



بالــشـتـش از هـــق هـــق هـــای دختــــرانه 



خیــــس اســـت ...


خاموشم کن.......

خدایا!!!

برای خاموشی شب های انتظارم

فقط یک فوت کافیست...

♥♥♥خاموشم کن♥♥♥

خیلی خسته ام...

لالا لالا ......


لالا لالا گل ریحون


دوتا فال و دوتا فنجون


توی فنجون تو لیلی


تو خط فال من مجنون


لالا لالا گل خشخاش


چه نازی داره تو چشماش


پر از نقاشیه خوابت


تو تنها فکر اونا باش


لالا لالا گل پونه


گل خوش رنگ بابونه


دیگه هیچکس تو این دنیا


سر قولش نمیمونه


لالا لالا شبه دیره


بببین ماهو داره میره


هزارتا قصه هم گفتم


چرا خوابت نمیگیره؟؟

لالا لالا گل لاله


نبینم رویاهات کاله


فرشته مثل تو پاکه


فقط فرقش دوتا باله


لالا لالا گل رعنا


میخواد بارون بیاد اینجا


کی گفته تو ازم دوری ؟؟


ببین نزدیکتم حالا


لالا لالا گل پسته


نشی از این روزا خسته

چقد خوابی که میشینه


تو چشمای تو خوشبخته


لالا لالا گل مریم

نشینه تو چشات شبنم


یه عمره من فقط هرشب


واسه تو آرزو کردم


لالا لالا گل پونه


کلاغ آخر رسید خونه


یکی پیدا میشه یه شب


سر هر قولی میمونه


لالا لالا گل زردم


چراغارم خاموش کردم


بخواب که مثل پروانه


خودم دور تو میگردم

دروغ.........

بیشترین دروغی که در این دنیا گفته ام

این است:

خوبـم…!!

باران...........

دیشب با خدا دعوایم شد ...... با هم قهر کردیم .....



فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد ......



رفتم گوشه ای نشستم .... 



چند قطره اشک ریختم..... و خوابم برد .....



صبح که بیدار شدم .... 



مادرم گفت ... نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارانی " می آمد ....



خنجر...........

هـرگـاه از شدت تـنـهایی



 بـه سرم هـوس اعـتـمـادی دوبـاره مـیـزنـد ، 


خـنـجر خیـانتی را که در پشتم فرو رفتـه در می آورم ، 



میبوسمش ...صیقلی عاشقانه ، اندکی نمک به رویش،



نوازش کرده ، دوباره بر سرجایش میگذارم...


از قول من به آن لعنتـی بگویید : خیـالش تخت....



من دیـوانه هنـوز به خنجرش هم وفادار هستم...

دل کنــــــــده ام........!

خسته ام! 



نه اینکه کوه کنده باشم نه …!


دل کنــــــــده ام!




تــــــو را...........


تــــــو را آرزو نخواهَــــــمـ کـرد

...

هیچ وقتــــ
 !

تو را لـــــــحظه ای خواهمـ پذیرفت

...

که خودتـ بیایــــــ ـی
...

با دلــِ خودتـ
...

نه با آرزویـــــــِ منـ

 ...! 

دلــــم تنــــگ کســـی است.........

دلــــم تنــــگ کســـی است کـــه نمیــدانم هَــــنوز


در خـــاطرش جــایی دارم...


دلـــم تنــگ همـــان کســـی است کـــه دیــگر حَـــتی


جواب ســـلامم را هـــم نمـــی دهد


دلـــم تنــــگ همـــان کســـی است کــه وَقــتی


از کنــارش میگـــذرم دیـــگر به من نـــگاهــی نمیـــکند


دلــــم تنــــگ است...تنـــــگ


نمیـــــدانم دیـــگر چـــطور بایــــد میبـــــودم کــه نَـــــبودم