نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

بارون

بارونو دوست دارم هنوز
چون تو رو یادم میاره
حس میکنم پیش منی
وقتی که بارون میباره

بارونو دوست دارم هنوز
بدون چتر و سرپناه
وقتی که حرفای دلم
جا میگیرند توی یه آه

شونه به شونه میرفتیم
من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه
چشمای من و خیابون

بارونو دوست داشتی یه روز
تو خلوت پیاده رو
پرسه پاییزی ما
مرداد داغ دست تو

بارونو دوست داشتی یه روز
عزیز هم پرسه ی من
بیا دوباره پا به پام
تو کوچه ها قدم بزن

شونه به شونه میرفتیم
من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه

چشمای من و خیابون



یواشکی

یواشــــکی دوستم داشته باش !

آدمای دنیـــــــای من،

چشـــم دیدن عشــــق رو ندارن !


رفتن ... اما نخواستن...!!!

چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی :
" نــــذار برم "

یعنـــــــی بــرم گــــردون
سفــــت بغلـــــم کـــن
ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــــه ت و
بگــــــو :
خدافــــظ و کوفت
بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ
مگـــــه میـــذارم بــــری؟!
مــــــگه الکیــــــــه!

چــــــــرا نمیـــــفهمـــــن نمیخــــــــوای بری؟!

چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری؟!


شاعری یا عاشقی...؟؟؟!!!

کجای شهر قرار بگذاریم ؟
چه رنگ لباس بپوشم دیوانه تر می شوی ؟
سادگی‌ خوب هست ؟
می خواهی برایت شعر هم بخوانم بلند بلند ؟
یا آرام بگویم دوستـــــت دارم گــــــــلم ؟!
کدام بهتر هست

بمانم شاعری کنم یا از عاشقی ات بسوزم و تمام شوم ...؟!

ارغوان


[تصویر: 22.jpg]
 



 
ارغوان شاخه همخون جدامانده من
آسمان تو چه رنگ است امروز ؟
 

آفتابی ست هوا ؟ یا گرفته است هنوز ؟
 
من در این گوشه که از دنیا بیرون است
آفتابی به سرم نیست ، از بهاران خبرم نیست
آنچه می بینم دیوار است

ادامه مطلب ...

شب را دوست دارم...

شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند ...

که آمده ای ..

ولی من ندیده ام!


[تصویر: 6wqb7reok4qw69c6oy1z.jpg]

چشم تو

                                     کاش مُــــــــردگـــــــــان

                                      قبل از آنکه بــــــمیـــــــــرنـــــ ـــــد

                                 چشم های تـــــــــــو را می دیـــــدنــــــــد !

دل تنگی...

دلم برایت تنگ می شود
گرچه اینجا نیستی
هر جا می روم
یا هر کار می کنم
صورت تو را در خیال می بینم
و دلم برایت تنگ می شود
دلم برای همه چیز گفتن با تو تنگ می شود
دلم برای همه چیز نشان دادن به تو تنگ می شود
دلم برای چشم هایمان تنگ می شود که
پنهانی به هم دل می دادند

بی هوا...

کمی دورتر بایست...

من دیوانه تر از آنم

که بی هوا در آغوشت نگیرم...!!!

درخت سیب

تو به من خندیدی و نمی دانستی من به چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را دزدیدم باغبان از پی من تند دوید سیب را در دست تو دید غضب الوده کرد نگاه و تو رفتی و هنوز سالهاست که در گوش من ارام ارام خش خش گام تو تکرار کنان می دهد ازارم و من اندیشه کنان غرق این پندارم که چرا خانه ی کوچک ما سیب نداشت

حافظ شیرازی

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین

                                      کس واقف ما نیست که ازدیده چه ها رفت

بر شمع نرفت از گذر آتش دل دوش

                                        آن دود که از سوز جگر بر سر ما رفت

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت

                                   عمری است که عمرم همه در کار دعا رفت!!!

اثبات مردانگی...

مردانگی ات را
با شکستن دل دختری
که دیوانه ی توست
ثابت نکن
مردانگی ات را
... ... ... ... ... ... ... با غرور بی اندازه ات
به دختری که عاشق توست
ثابت نکن
مردانگی را
زمانی میتوانی نشان دهی
که دختری
با تمام تنهایی اش
به تو تکیه کرده
که دختری
با تکیه به غرور تو
به قدرت تو
در این دنیای پر از نامردی
قدم بر میدارد...

دلتنگ تنهایی


ای نارفیق

این نگاهت چیست ؟

سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن نمکت را؟

خنجر را دستت دادم و گفتم:

پشت سر من حرکت کن و مواظبم باش

اندکی بعد خنجری از پشت.در قلبم فرو رفت

پشت سرم را نگاه کردم کسی جز تو نبود

نمی دانستم تو هم تاب.از پشت خنجر زدن را داری

تو گناهکار نیستی!

خنجر را خودم به دستت داده بودم

به یقین که از دیار عابر هرز نگاه آمده ای

شکنجه کن...که برای کشیدن درد مانده ام...نه برای التیام

دلت بخواد.... دلت نخواد


قلبمو میشکافم برات دلت بخواددلت نخواد

  عشقمو میریزم به پات دلت بخواد دلت نخواد

دلت بخواد دلت نخواد هرچی که دارم مال تو

عمر و دل و جونم فدات دلت بخواد دلت نخواد

یهویی ...

همه یهویی ها خوبن!!

یهویی بغل کردن

یهویی بوسیدن

یهویی دیدن

یهویی بیرون رفتن

یهویی عاشق شدن

.

.

.

.

اما امااان از یهویی رفتن هااااااااااا....!!!

گریه نمیکنم

گریه نمیکنم دیگه

تا تو نفهمی دردمو

تا تو نبینی این همه

روزای تلخ وسردمو

گریه نمیکنم نگی

رفتم وبی پناه شدی

توتنهایی از بی کسی

اسیر گریه ها شدی

گریه نمیکنم نخند

این آخرش نیست به خدا

این خنده ها یه روز میره

به جایی مثل ناکجا

گریه نمیکنم دیگه

فکر نکنی تباه شدم

من از سر سادگی هام

دچار اشتباه شدم

 

"پائولو کوئیلو "

خداوند دعای آنانی را می شنود که می خواهند نفرت از آنان گرفته شود

ولی نسبت به آنانی که می خواهند از عشق بگریزند ناشنواست .

                                                                                    

                                                   "پائولو کوئیلو "

بت

مگر قلب من " بت " بود که . . .

                                   " خدا "

                      " تو " را برای شکستنش فرستاد . . . ؟