نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

ارغوان


[تصویر: 22.jpg]
 



 
ارغوان شاخه همخون جدامانده من
آسمان تو چه رنگ است امروز ؟
 

آفتابی ست هوا ؟ یا گرفته است هنوز ؟
 
من در این گوشه که از دنیا بیرون است
آفتابی به سرم نیست ، از بهاران خبرم نیست
آنچه می بینم دیوار است

آه این سخت سیاه ، آن چنان نزدیک است
 
 

که چو بر می کشم از سینه نفس
 
 

نفسم را بر می گرداند
 
 

ره چنان بسته که پرواز نگه
 
در همین یک قدمی می ماند
کورسویی ز چراغی رنجور
قصه پرداز شب ظلمانی ست
نفسم می گیرد که هوا هم اینجا زندانی ست
 

هر چه با من اینجاست رنگ رخ باخته است
 
آفتابی هرگز گوشه چشمی هم
بر فراموشی این دخمه نینداخته است
اندر این گوشه خاموش فراموش شده
کز دم سردش هر شمعی خاموش شده
 

یاد رنگینی در خاطر من گریه می انگیزد
 
 

ارغوانم آنجاست
 
ارغوانم تنهاست
ارغوانم دارد می گرید
 

چون دل من که چنین خون ‌آلود
 
هر دم از دیده فرو می ریزد
ارغوان این چه راز ی است
که هر بار بهار با عزای دل ما می آید ؟
 

که زمین هر سال از خون پرستوها رنگین است
 
وین چنین بر جگر سوختگان داغ بر داغ می افزاید ؟


نظرات 1 + ارسال نظر
kimia چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://baraneashghi.blogfa.com

salam aji
hameye apaaat ghAshang bod
misi

سلام عزیزم
مرسیییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد