نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

از چه می ترسی؟

از چه می ترسی؟
         چرا می‌ترسی که بگویی که دوستم داری؟
                 بگو و از هیچ چیز نترس ...
                           فردا میتوانی انکار کنی ....!!
                                     تو که خوب بلدی ....!

افسوس

 من برای سالهای بعد می نویسم...

سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند

افسوس که قصه مادر بزرگ درست بود

همیشه یکی بود یکی نبود

.

.

.

یکی بود یکی نبود

اون که بود تو بودی اون که تو قلب تو نبود من بودم...

یکی داشت یکی نداشت

اون که داشت تو بودی اون که هیچ کسی رو نداشت من بودم..

قبل از تو می میرم...

                    

بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم

بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی

 نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی

اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،

صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم

اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم

 اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست

 اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما همیشه به پات میمونم که برگردی

اگه یه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون "من قبل از تو میمیرم"

خودم را...

 

خودم را

با تو طناب پیچ می کنم,
و دهانم را
با داغیه لبهایت می بندم
...
عاشقانه ترین گروگان گیری تاریخ را
به نام ما ثبت خواهند کرد...!!!


[تصویر: 5466144615_872aa074b7_z_large.jpg?1312090012]