نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

من .... او

دُوستَت دارَم هایَت را بَرای هَر دُویمان می فِرستادی...


هَم "من" هم "او"؛


{خیانَت} میکـَردی یا {عِدالَت} ؟!


نفرین به تو......

نفرین به تو که به من گفتی


تو سخترین لحظه ها کنارتم



دریغ از اینکه



سخت ترین لحظه ها رو خودت برام رقم زدی......


یــادتو..........

یــادت نخــواهـم انـداخــت ،


که بـرگــردی !


اگــر مهّــم بـاشــم ..


یــادت خــواهــم مــانــد !!"


نیاز............

دختری از پسری پرسید :آیا منو قشنگ می دونی‌ ؟ پسر جواب داد : نه !
پرسید : آیا دلت می خواد تا ابد با من بمونی‌؟ گفت :‌نه !


سپس پرسید :‌ اگر ترکت کنم گریه می کنی ؟ و بار دیگر تکرار کرد :‌ نه !

دختر خیلی ناراحت شد ....


وقتی برای آخرین لحظه با چشمانی که پر از اشک بود به پسر نگاه کرد .....


پسر دست هایش را گرفت و گفت :‌ تو قشنگ نیستی بلکه زیبایی .... من نمی خواهم

تا ابد با تو باشم بلکه من نیاز دارم که تا ابد با تو باشم و اگر تو روزی مرا ترک کنی ... گریه نمی کنم .. می میرم


کی بودم برات..........؟؟؟؟؟؟؟؟

به تو که فکر می کنم

بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم !!!

عدالت خدا........

میدونی گاهی خدا به کسی که میخوای نمیرسونتت

تا کسی دیگه که تو رو بیشتر میخواسته به تو برسه.

این یعنی عدالت خدا.

اثبات واژه ها.........

عشقو باید باور کرد...
بوسه رو باید حس کرد...
احساسوباید لمس کرد...
اما ...دوستت دارم رو باید.............ثابت کرد.!


تو ........

گاهی تو

گاهی یاد تو

گاهی غم تو...

آخر این تو مرا تمام می کند!

اتاقِ تنهایی.....

                               مُقدس ترین جایِ دنیاست
                                  

                                    اتاقِ تنهایی هایَم

 

                                    وقتی بانیّتِ تـــو
                                    

                                     خلوت میکنم


روز طبیعت.........

                                                  آهای
                                           سیزدتون بدر
                                      دشمناتون در به در
                                      رفقاتون گل به سر
                                      گرفتاریاتون زود بدر
                                   خوشیهاتون هزار برابر

                     

                            روز طبیعتتووووووووون مبارک دوستااااااااااااااان گللللمممممممم

خـاطره.........

گـــــاهی ارزش واقعی یک لحظه را،
.
تــــا زمــــانــی که به یک "خـاطره" تبدیل شود نمی‌فهمیم!


اشک.....

شاید قبلا

اشکها به خاطر نبود محبت بود

اما حالا ...

چون عادت به بی مهری کرده ایم

محبت که می بینیم

اشک می ریزیم....!


یه روزی .........

یه روزی میرسه که جای خالیَم رو با هیچ چیز نمی تونی پر کنی .......

من خاص نبودم ، فقط "عشقم" بی ریا بود...

و "عشق" بی ریا.....کیمیاست ..


تنهایی.....

نوازشم کن...
نترس، تنهاییم واگیر ندارد .......


سرنوشت........

من میخوام
تو میخوای
ولی این سرنوشت لعنتی نمی خواد

عجایـب عشق.......

از عجایـب عشق همیــــــــن است :
تَنها همـــــــان آغوشـــــی آرامَت می کند ,
که دلت را به درد می آورد ... !!

ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﺻﺪﺍ.....

ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺍ
ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺻﺪﺍ ﻣﻲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺪ
ﺍﻳﻦ ﺑﺎﻟﺶ ﺑﻴﭽﺎﺭﻩ
ﺑﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﺻﺪﺍ

آرزو ,آغوش

وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

که جز آرامش آغوشت

تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم...

دوستت دارم !

فقط همین!

آرامش ,اصطحکاک

 

چقدر کم توقع شده ام

نه آغوشت را میخواهم..

نه یک بوسه..

وحتی نه دیگر بودنت را !

همینکه بیایی و از کنارم رد شوی کافیست...

مرا به آرامش می رساند

حتی اصطحکاک سایه هایمان.........

آغوش امن.......

دلـــم آغوش امن و آروم می خواد

خـــــــدایا می شه بغلــــــــــم کنی . . . ؟

اشک و لبخند......

زنان هرگز دو مرد را از یاد نمیبرند:

اوّلین مردی که عاشق اش شدند و نخستین مردی که در آغوشش خوابیدند
نخستین عشق با افسوس، نفرت و اشک به یاد میآید و اوّلین عشقبازی با حسرت، لذت و لبخند.
و بیچاره زنی که اشک و لبخندش به یاد یک نفر باشد...

تنهایم..........


                             خدایا از تجربه تنهائیت برایم بگو

                                این روزها سر تا پا گوشم...



تولد........

امروز تولد وبلاگم بود.... هووووووووررررررررررررررااااااااااااااااا

وبلاگم 1ساله شد .

1 سال دردهامو توش نوشتم...

1سال شادی هامو گفتم( هرچند شادی زیادی ننوشتم)....

1 سال باهام بود.

تو این یک سال دوستای خوبی پیدا کردم  و از همه ممنونم چه اون هایی که برام نظر میذارن و بهم سر میزنن چه اونایی که میان و میرن .......

به هرحال از همه ممنونم

                     

                      وبلاگم

                        

                                 تولدت


                                            مبارک......