نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

حســــ قــــشنگ..........

هیـــــچ حســــی قــــشنگ تر از این نیــــست که:


 وقتــــی باهــــاش قهـــــری نصف شــــب یهــــو یه اس ازش مــــیاد که نوشــــته :



اصلا معــــلوم هســــت چرا این وقت شــــب بغل مـــن خالیه؟!؟


یک نَفَر..........

همیشه نمی توان زد به بی خیالی و گفت : 




تنها آمَده اَم ؛ تنها می روم ....





یک وقت هایی ،شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای ....





کَم می آوری ..........





دل وامانده اَم یک نَفَر را می خواهد......


گآهی.......

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .؛

دیــروز رآ بِه یــــــآد بــیآوَری . . .؛

اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَــــردآ هـَم نــَدآری!!! وَ حآل هــَم کِه . . .؛


گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .؛ 


زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛..... 



وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .؛ 



بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!!


گآهی دِلگــیری . . . ؛ شآیــَد اَز خودَت . . .؛ شآیــَد . . !!


کاش همه اینطوری بودن.......

یه بار هم از دست هم عصبانی بودیم. خوابیده بود کنارم. 


روش اونور بود


بعد دیدم یهو اسمس اومد واسم (ساعت 3 صبح!)


نوشته بود:

"

برگرد و منو بغل کن، لطفا! باشه؟"


اینقدر دلم گرفت که از خودم متنفر شدم...


دیگه هیچوقت دلم نیومد از گل نازکتر بهش بگم


از اون به بعد تا حالا دیگه باهم دعوا نکردیم.....


دلم خواست همچی حسی و.........





هیچکس…......

بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر



من تمام خواستن را وجب کردم



هیچکس…



هیچکس به اندازه من عاشق تـو و بهانه هایت نیست…


خاطره...........

بعد از رفتنش موهایم را از ته زدم. 



خاطره ی دستهایش دیوانه ام میکرد!

حس مالکیتـــــــ............

تمام خوبـــــی حس مالکیتـــــــ اینه که

از کســــی که دوسشـــــــ داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟!

و اون بدون معطلی بگه


فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو


بــــــارانی دوســــــتت دارم....

زیباست وقتی قلبـــــــی داری

کـــه :صاحبش خودت هستی،

اما زیباتر آن است کــــــــه :

دوستی داری کـه قلبـــــش ،

تــــــــــــــــــــــــــــو هستی...!!

بــــــارانی دوســــــتت دارم....


دختر.........

چرا فکر می کنی چون دختری

باید همیشه غمگین باشی؟ شکست خورده باشی؟!


عزیز من!


یاد بگیر که تو دختری!


...یاد بگیر تو کلاس بذاری! تو ناز کنی !


... اون خیلی بیجا می کنه تورو ناراحت کنه!


خیلی بیخود می کنه اشکتو دراره!


اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه میدی شادی زندگیتو ازت بگیره؟!


این اسمش عشق نیست به خدا!


خودتو گول نزن!


کسی که عاشق توا،


هرگز نمی تونه غمتو ببینه!


چه برسه به اینکه خودش عامل غمت باشه!!


دختر باش!


دخترونه ناز کن!


دخترونه فکر کن!


دخترونه احساس کن!


دخترونه استدلال کن!



دخترونه زندگی کن!


اما بدون غم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادن!


عاشق شو، که زندگی کنی!

یک عمر، زندگی کنی!


اما حواست باشه،


با حسای الکی که این روزا به عشق تعبیر می شه،


به زندگیت کوچکترین خدشه ای وارد نکنی....


دختر باش، و افتخار کن که دختری!