نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نگو بدرود.........



منو از من نرنجونم از این دنیا نترسون

تمام دلخوشی هامو به آغوش تو مدیونم

اگه دلسخوته ای عاشق مثل برگی نسوزونم

منو دریاب که دلتنگم مدارا کن که ویرونم

نیا روزی که کم باشم از این دو سایه رو دیوار

به این زودی نگو دیره منو دسته خدا نسپار

یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه ی من بود

به این زودی نگو دیره به این زودی نگو بدرود



پر از احساس آزادی نشسته کنج زندونم

یه بغض کهنه که انگار میون ابر و بارونم

وجودم بی تو یخ بسته بتاب سردم زمستونم

منو مثل همون روزا با آغوشت بپوشونم

یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه ی من بود

به این زودی نگو دیره به این زودی نگو بدرود

یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه ی من بود

به این زودی نگو دیره به این زودی نگو بدرود...


جـــــــز تــــــــــو ... !


بــــــــــودنت را دوســــــــــت دارم ...

وقتی پنجه در کمرم حلقه می کنی...


و به آغوشت سفت مرا می فشاری..



و وادارم می کنی..


که به هیچ کس فکر نکنم..


جـــــــز تــــــــــو ... ! ♥


جـُـرأت......

چــه پـُـر جـُـرأت مـی شـَـود در بـَرابـَـرت ؛



کــَـسـی کـه مـی فــَـهـمـَــد :




از تـهِ دل دوسـتــَـش داری . . . !



عاشـــــقت بودم...!

دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی ... 

 

مبارکه , خوشحال شدم شنیدم.    

پسر: ممنون,انشالله ­­­ قسمت شما ...


دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟پسر: چی می خوای؟


دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟



پسر: چرا؟ می خوای هر موقع که نگاش می کنم..صداش می کنم درد بکشم؟


دختر: نه ...


آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن ...



می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...! 



غربیه.......

شاید سالها بعد در گذر جاده ها



بی تفاوت از کنار هم بگذریم



و بگوییم آن غربیه چقدر شبیه خاطراتم بود !!!


آســوده بــاش........

آســوده بــاش دل " مــَــن "


دیــگــر تـو را دسـت هـــــــــیــــــ ـچ لـعـنـــــتـی نـمی سپــارَم


در انتظار تو......

قطار می رود
تو می روی
تمام ایستگاه می رود
و من چقدر 
ساده ام...
که سال های سال
در انتظار تو
کنار این قطار رفته ایستاده 
ام
و همچنان
به نرده های ایستگاه رفته 
تکیه داده ام!


"ما"............

وقتی به پایان

 "من و تو"

 اندیشیدی

باورت نبود که پایان من و تو فقط پایان

 "ما" 

نیست

آغاز دنیایی است بی

 "ما"

و دنیا بدون 

"ما "

پر است از هزاران 

"من و تو" ی تنها!

دلتنگی ........

در زندگی برای هر آدمی

از یک روز

از یک جا
...
 
از یک نفر
به بعد

دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست

نه روز ها ٬ نه رنگ ها نه خیابان ها

همه چیز می شود


دلتنگی ...



منتظرم......

چیزی در من می جوشد

تو را فرا می خواند

به نوشتن از سر خط

به خط کشیدن روی نوشته های شکسته ،

به مرگ سپردن خاطرات ترک خورده ،

به نوشتن با یک دل شکسته ولی پیوسته

من نوشتم از سر خط دفتر تازه ،

خط کشیدم روی نوشته های شکسته ،

به مرگ سپردم خاطرات ترک خورده را ،

می نویسم با یک دل شکسته ولی پیوسته

به ندای قلبی من گوش کن

شروع کن

حالا نوبت توست

سر خط دفتر تازه منتظرم ....