نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

چهارشنــبه سوری ......

سلامتیه اونایـی که :

بـراشـون مثــل آتیــشِ چـهارشنبه سـوری بـودیـم

همــه وجـودمــون تــو آتیـــش عشـقشــون ســوخت

تـا اونا بـا شادی از رومــون بپــرن و رد بشــن ...

چهارشنــبه سوری شاد و بیخطــری براتون آرزومنــدم ♥


برو...........

آنگاه که خنده بر لبت می میرد



                   چون جمعه ی پاییز دلم می گیرد



دیروز به چشمان تو گفتم که برو



              امروز دلم بهانه ات می گیرد...

دلم تنگه!!

دلم تنگه!!

دلم تنگ شده برا روزایی که:

شبا اس میدادی: "مال خودمی"

روزی بیس بار اس میدادی: "دوستت دارم"

وقتی قهر میکردم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی: "آشتی نکردیماااااا"

دلم تنگ شده.....

واسه تو......

واسه حرفات....

واسه همه ی اون روزا....


خداحافظ..........

خداحافظ اولین پیوند …ا


ولین سوگند …


آخرین لبخند ….


خداحافظ لحظه های ما ناتموم موندن …


وعده های ما …


خداحافظ آغوش بی وقفه …


دوستت دارم آخرین حرف …آخریــــــــــــــــــــــــــــن حرف …


خداحافظ.........


محتاجم.....

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

مثل آرامش بعد از یک غم ،

مثل پیدا شدن یک لبخند

مثل بوی نم بعد از باران ،

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

من به آن محتاجم !

 


ﺯﺍﻧﻮ ﻧﻤﻲﺯﻧﻢ.......


ﺯﺍﻧﻮ ﻧﻤﻲﺯﻧﻢ،



 ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ .......:


ﺳﻘﻒ ﺁﺳﻤﺎﻥ



ﮐﻮﺗﺎﻫﺘﺮ ﺍﺯ ﻗﺪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ......


رنگ گناه........


می روم خسته و افسرده و زار



سوی منزلگه ویرانه خویش



بخدا می برم از شهر شما



دل شوریده و دیوانه خویش



می برم، تا که در آن نقطه دور



شستشویش دهم از رنگ گناه



شستشویش دهم از لکه عشق



زین همه خواهش بیجا و تباه.......

گلایه......

گاهی باید گلایه هم کرد


حتی اگر.........



زمزمه ای زیر لب باشد،



 شاید که او صدایت را بشنود...

سلام مهساااااااا جون 


این پست مخصوص شماست..... امیدوارم ببیبیش


منم نمیتونم واست نظر بذارم وللی  آی دیم و برات میذارم که از این طریق در تماس باشیییییییییممممممممممم


www.dokhtarbaba_68@yahoo.com

 منتظرتممممممممممم گلمممممممم 

روزی خواهد رســــــــید....


روزی خواهد رســــــــید....


که دیگـــــــــر....

نه صدایم را بشنــــــــوی...


نه نگــــــــاهم را ببنی...


نه وجودم را حس کنـــــــــی....


و میشویی...با اشکت....


سنگ قبر خاک گرفته ی مرا.....


و ان لحظه است...که:


 معنی تمام حرف های گفته و نگفته ام را میفهمی


ولی....من ...دیگر ...نیستم....