نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

لبخند بزن تا جون بدم...

گریه نکن که زندگی حس کردن فاصله هاست
پلی که بین ما شکست ساده ترین تقاص ماست

این ماه منعکس شده رو شیشه ی شبو ببین
که مثل ما گم شده تو تاریکیای نقطه چین

برای من گریه نکن که مثل سایه با توام
که از همین خاکستر اشک تو شعله ور شدم

تقصیر تو نبود اگه غم دور ما پیله کشید
اگه که دست خیس من به گونه تو نرسید

وقتی چشات رگبارشو به یال ابرا میسپره
اینجا یکی کنار تو دلتنگیاشو میشمره

من آرزومه که تو این دلگریه های دم به دم
تو گاهی لبخند بزنی من گاهی ساده جون بدم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراب کمالی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

قشنگ و زیبا بود

ممنون از حضور گرمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد