نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

زیـــر بــارون..........

 

 

زیـــر  بــارون  نفسـاتـــو  دوســـت  دارم

 

عـطـــر خـــوب، تــو رو بـارون میگیــره

 

بـا  تــو زندگیـــم  چــه رویــایــی  میشـــه

 

بـا تــو ایــن قـلـــب یخــی جــون میگیــره

 

دوست دارم تمــوم لحظـه هامو با تـو باشم

 

دوســت دارم کـه دســت گـرمـتــو بگیــرم

 

دوسـت دارم تمــوم خاطراتـم با تــو باشــه

 

دوسـت دارم تـو انتظـار تلــخ تــو بمیـــرم

 

دوسـت  دارم  فقـــط  چشــاتــو وا  کـنــی

 

تـا  ببیـنــی  کـــه  چـقــــدر دوســت  دارم

 

همـــه  خـوبـــی هـاتـــو  بـاور مـی کـنـــم

 

نمــی تــونـــم  بـی تـــو طـاقـــت  بـیـــارم

 

زیـــر  بــارون  نفسـاتـــو  دوســـت  دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه ناز جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://3saa.blogsky

خیلی قشنگ بود عزیزم واسه همه بست هات نظر میذارم

میسییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد