نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

زندگی از نظر من .......



زندگی از نظر من یعنی پنج چیز

 

                              تو، خدای تو، من، خدای من، عشق من و تو

 

                             کدام را قبول داری ؟

 

                             من  که همه را زیرا:

 

                            خدای من است که من را عاشق تو می کند

 

                           خدای توست که به تو می فهماند من دوستت دارم

 

                 و خدای من و توست که عشق بین من و تورا مقدس می کند

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://3saa.blogsky

apam bodo bia

چشم میام عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد