نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

وسعت دلتنگی.........

دلم گرفته به اندازه وسعت تمام دلتنگی های عالم


شیشه قلبم آنقدر نازک شده که با کو چکترین تلنگری میشکند


دلم می خواهد فریاد بزنم ولی واژهای نمی یابم که عمق دردم را در فریاد منعکس کند


فریادی در اوج سکوت که همیشه برای خودم سر داده ام


دلم به درد می آید وقتی سر نوشت را به نظاره می نشینم کاش می شد پرواز کنم پروازی بی

انتها تا رسیدن به ابدییت...................


کاش می شد در میان هجوم بی رحمانه درد خودم را پیدا کنم


نفرین به بودن وقتی با درد همراه است


بغض کهنه ای گلویم را می فشارد به گوشه ای پناه می برم


ای کاش باز هم کسی اشکهایم را نبیند

نظرات 1 + ارسال نظر
arash1010 چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.starend.blogsky.com

سلام

من

اومدم

وبلاگ زیبایی داری

دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم

مرسی

ممنون از حضورتون و ممنون از نظرتون
حتما لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد