نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

لحظه های زیبا..........

لحظه ی قشنگیه وقتی اونی که عاشقشی از پشت بغلت میکنه...
دستاشو حلقه میکنه دورتو...
نفسای گرمش میخوره به گردنت و آروم زیر گوشت زمزمه میکنه
                                                                                                                     "دوستت دارم".



نظرات 3 + ارسال نظر
درسا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://3saa.blogsky.com

سلااام عزیز دلم مرسی که سر زدی
عالییی بود

خواهش میکنم گلم
ممنون

درسا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

وااااای من عاشق مهدی احمدوندم
اهنگت خیلی قشنگه عزیزم

منم دوست دارم صداشو مخصوصا این آهنگشو چون سه جورایی حرفای دل منم هست

aasi پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد