نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

اعتماد...

همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند،
 با این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش،
به کسی که تو را آزرده،
                              دوباره اعتماد نکنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://bakhyr.blogsky.com

سلام. مطالبت زیبا هستن. دقت کردی که همیشه وبلاگها پر هستن از مطالب زیبای ادبی، ولی با وجود اینکه قرآن پر هست از متنهای بسیار زیبا و آموزنده، از قرآن مطلب زیادی نقل نمیشه؟

سلام ممنون
چی بگم هرکی یه نظری داره دیگه
ممنون بهم سر زدی

Sina چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی

وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند .....

---------------------------------------------
نمی دونم چرا چند روزیه که دلم گرفته انگار دوست دارم یه گوشیه بشینم و فقط گریه کنم...
کاش حالم و می فهمیدی...

نمیدونم چرا هرکی میاد تو وبلاگم غم داره مثه خودم...
فقط میتونم برات دعا کنم

حس پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://hees.blogsky.com

سلام

سعی کن ۲بار اعتماد نکنی .

دیگه هرگز این اتفاق نمی افته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد