نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

لالا لالا ......


لالا لالا گل ریحون


دوتا فال و دوتا فنجون


توی فنجون تو لیلی


تو خط فال من مجنون


لالا لالا گل خشخاش


چه نازی داره تو چشماش


پر از نقاشیه خوابت


تو تنها فکر اونا باش


لالا لالا گل پونه


گل خوش رنگ بابونه


دیگه هیچکس تو این دنیا


سر قولش نمیمونه


لالا لالا شبه دیره


بببین ماهو داره میره


هزارتا قصه هم گفتم


چرا خوابت نمیگیره؟؟

لالا لالا گل لاله


نبینم رویاهات کاله


فرشته مثل تو پاکه


فقط فرقش دوتا باله


لالا لالا گل رعنا


میخواد بارون بیاد اینجا


کی گفته تو ازم دوری ؟؟


ببین نزدیکتم حالا


لالا لالا گل پسته


نشی از این روزا خسته

چقد خوابی که میشینه


تو چشمای تو خوشبخته


لالا لالا گل مریم

نشینه تو چشات شبنم


یه عمره من فقط هرشب


واسه تو آرزو کردم


لالا لالا گل پونه


کلاغ آخر رسید خونه


یکی پیدا میشه یه شب


سر هر قولی میمونه


لالا لالا گل زردم


چراغارم خاموش کردم


بخواب که مثل پروانه


خودم دور تو میگردم

نظرات 1 + ارسال نظر
* ♣ همزبونه تنهایی ها ♣ * چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام سانی عزیز امیدوارم که خوب و خوش باشی
نوشته هات روز به روز داره بهتر میشه

ممنوووووون عسیسم. نظر لطفت. ممنون که به کلبه تنهاییم سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد