نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

نوای تنهایی Melody singleness

**** FORBIDDEN LOVE ****

عاشـــــقت بودم...!

دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی ... 

 

مبارکه , خوشحال شدم شنیدم.    

پسر: ممنون,انشالله ­­­ قسمت شما ...


دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟پسر: چی می خوای؟


دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟



پسر: چرا؟ می خوای هر موقع که نگاش می کنم..صداش می کنم درد بکشم؟


دختر: نه ...


آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن ...



می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...! 



نظرات 1 + ارسال نظر
behzad دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ http://shirazkhabar.blogsky.com

چه ربطی داشت! متوجه نشدم

یعنی واقعا خیلی سخت بود؟!!!
داره میگه که میزان عشقشو از روی علاقه دخترش بفهمه که چقدر دوستش داشته ولی اون نفهمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد